PLAY-DOC FESTIVAL - DANIEL DOMÍNGUEZ: RÍO DE SOMBRAS
ENTRADAS
Entradas no disponibles. El evento ha finalizado.
INFORMACIÓN
Daniel Domínguez Pérez (Tui, 1955 - Corrubedo, 2020) foi un mestre xeneroso, un guionista brillante e un cineasta apaixonado. Foi un dos autores de series de televisión e películas como Mareas Vivas, As leis de Celavella, Pais Casares, Miña sogra máis eu, A vida por diante e Branca Madison, entre outras. No ano 2002 recibiu o premio Mestre Mateo ao mellor guión por Terra de Miranda. Foi un dos fundadores da Escola de Imaxe e Son de a Coruña e a súa erudición cinéfila quedou patente nas súas numerosas colaboracións como crítico de cine, pero sobre todo no seu excelente blogue La escuela de los domingos. Pioneiro e figura clave do cinema e do audiovisual galego, Daniel Domínguez será sempre unha importante referencia e unha inspiración para todos nós.
Nesta edición queremos lembrarlle con agarimo coa proxección da súa película Río de sombras, rodada en Tui en 1986, e farémolo acompañados da súa familia, amigos e compañeiros.
RÍO DE SOMBRAS
Daniel Domínguez / 21min / 1986 / España
Un xornalista e un fotógrafo cobren a información dun crime na fronteira. Ningún dato que engadir ás fotos. O xornalista tenta artella-la reportaxe. Suso, un mecánico, procura a complicidade do seu axudante, Lolo, para cobrar unha factura pendente a Arístides -o contrabandista- que manten baixo o seu poder a Celia, a costureira, a cambio de face-la vista gorda a súa familia na represión -nos tempos das cunetas-, Celia dispón os fíos da arañeira. Cando chega a noite, as sombras enredan os fíos dos que pendura o crime da fronteira.
Play-Doc consolidouse en todo un referente dentro do panorama cinematográfico internacional, logrando manter un modelo de festival singular cunha programación rigorosa para un público masivo e extraordinariamente heteroxéneo. Ao longo destes dezaseis anos, Play-Doc converteuse nun lugar ideal para o encontro de novos creadores e polo que pasaron verdadeiras lendas do cinema, así como cineastas de culto, esquecidos, censurados ou descoñecidos. A organización presentará unha edición especial, adaptada ás circunstancias e aos protocolos de seguridade requiridos en cada momento, para iso, nesta ocasión, o Festival pretende achegarse máis ao público, saír á rúa, e facer que parte da súa programación tamén se poida gozar en diferentes localizacións da cidade fronteiriza. O Teatro Municipal seguirá sendo o seu punto de encontro principal pero súmanse lugares como o Seminario, convertida na súa segunda sede, e outros puntos da cidade onde o público poderá participar nun gran número de actividades como proxeccións, concertos, roteiros cinematográficos, obradoiros, encontros, performances audiovisuais, etc.