Festival Sinsal SON Estrella Galicia 2021

today Del 23 al 25 de julio de 2021

today Del 23 al 25 de julio de 2021
place Isla de San Simón - Illa de San Simón, Pontevedra, España

today Festival Sinsal SON Estrella Galicia 2021

GAL
Tres días. Un barco. Unha illa. Un cartel secreto. O Festival Sinsal SON Estrella Galicia regresa este verán á illa de San Simón, do 23 ao 25 de xullo, para achegar ao público as creacións máis estimulantes e vangardistas do momento. A edición de 2021 regresa á esencia do evento: tres xornadas de directos, contacto coa natureza e unha viaxe en barco pola Ría de Vigo.

As entradas para Sinsal Esencial sairán á venda o xoves 8 de xullo ás 12.00 horas. Cada ticket incluirá, ademais do acceso aos concertos secretos na illa de San Simón, o transporte en barco até a mesma desde o porto de Vigo ou o embarcadoiro de Meirande (Centro de Interpretación de Rande). Ademais das entradas para persoas adultas, poderás seleccionar para menores de 16 anos ou que teñan esa idade no momento de celebración do festival. 




ESP
Tres días. Un barco. Una isla en el corazón de las Rías Baixas. Un cartel secreto. El Festival Sinsal SON Estrella Galicia regresa este verano a la isla de San Simón, del 23 al 25 de julio, para acercar al público las creaciones más estimulantes y vanguardistas del momento. La edición de 2021 regresará a la esencia del evento: tres jornadas de directos, contacto con la natureza y un viaje en barco por la Ría de Vigo.

Las entradas para Sinsal Esencial saldrán a la venta el jueves 8 de julio a las 12.00 horas. Cada ticket incluirá, además del acceso a los conciertos secretos en San Simón, el transporte en barco hasta la isla desde el puerto de Vigo o desde el embarcadero de Meirande (Centro de Interpretación de Rande). Además de las entradas para público adulto, podrás adquirir entradas para menores de 16 años o que tengan esa edad en el momento de celebración del festival. 

info Entradas no disponibles (el evento finalizó el 25/07/2021)
closeUtilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte un mejor servicio. Si continúas navegando, consideramos que aceptas su uso. Puedes obtener más información en nuestra política de cookies.